poniedziałek, 21 października 2013

Od Simby Zakochałem się!

Chodziłem sobie  gdy  zobaczyłem  brata.
-Mufasa czekaj!-Krzyknąłem.
-Już  chcesz  coś  od mnie?- Zapytał.
-Nie  tylko  chciałem  zapytać jak  tam  idą  polowania.-Powiedziałem.
-Dobrze jest  sporo  zwierzyny  i  nie  można  narzekać.- Odpowiedział  mój  braciszek.
-To przejdziemy  się?- Zaproponował.
-No  możemy.-Powiedziałem. Poszliśmy kawałek  i  Mufasa powiedział.
-Ładnie  tu  prawda?
-YYY...No No tak. A  o  co chodzi.- Zacząłem się  jąkać.
-Co  Ci  jest  jesteś  jakiś  nieobecny.-Powiedział.
-Nic  mi  nie  jest  o  co  chodzi.-Zapytałem.
-O  nic.  Hej ty  się  zakochałeś.  Nie  wykręcisz  się ja  to  wiem-Powiedział przekonany  Mufasa.
-No...Może...Nie wiem.- Powiedziałem.
-No przecież  widzę.  Odkąd  w  stadzie  są Nala  i  Kiara dziwnie  się  zachowujesz.- Powiedział z naciskiem.
-Tak masz rację.- Przyznałem mu rację.
-To idź i  ich  zapytaj!-Wykrzyknął.
-No masz  rację.  Pójdę zaproszę je  na  przechadzkę i  zapytam.-Powiedziałem.
-To idź!- Powiedział i  zaczął  mnie  gonić.Bawiliśmy się i w  końcu  skończyliśmy  a  ja  pobiegłem odszukać samice.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz